Τρίτη 8 Ιουνίου 2010



ΗΡΩΪΚΗ, ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΜΟΡΦΗ...


ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ...

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΘΕΟΝ


ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ...



Αν θέλετε να με βρείτε...


Επικοινωνείστε μαζί μου στο tsigouinos@gmail.com

ή

Στην προσωπική σελίδα μου στο facebook







Ο
Τσιγκουίνος συναντιέται σε μεγάλους αριθμούς στην ήπειρο της Ωκεανίας.


Είναι πτηνό μηρυκαστικό και η κύρια τ
ροφή του είναι θαλασσοπούλια.

Τσιγκουίνοι μπορούν και πετάνε φτάνοντας μάλιστα την ταχύτητα των 35m/h.


Είναι πολύ ντροπαλά ζώα.


Δεν είναι διόλου παράξενο που δεν καταφέραμε να τους φωτογραφίσουμε ζωντανούς.


Έπρεπε πρώτα να τους σκοτώσουμε διά απαγχoνισμού ή παλουκισμού και ύστερα να τους φωτογραφίσουν.

Για τον λόγο ότι το χρώμα τους είναι υπεριώδες, χρησιμοποιούνται ειδικοί φακοί τελευταίας τεχνολογίας.

Επίσης αξίζει να αναφερθεί ότι φωσφορίζουν στο σκοτάδι.






Όλα ξεκίνησαν όταν μια βραδιά στην μαγευτ
ική Ωκεανία...

Είχα πεταχτεί για ποτάκι με το ιδιωτικό μου αεροπλάνο.


Εκεί κοιτώντας το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας είδα κάτι να φωσφορίζει...

Πλησίασα για να δώ τι ήταν..... και εκεί γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου....


Την Lora, μια πανέμορφη Τσιγκουίνα.... που εκτός από τις μαγευτικές στιγμές που έζησα μαζί της,μου έδωσε και τις δυνάμεις της...


Έτσι μετά απο τον Batman και τον Spiderman, δημιουργήθηκε ο SUPER ΗΡΩΑΣ ΤΣΙΓΚΟΥΙΝΟΣ